Våren är här!🌞

Hej! 👋

Ja äntligen har solen och värmen kommit och det har väl inte undgått någon hoppas jag. Hoppas att alla har haft en fin påsk och skön ledighet ni som har haft turen att vara det 🥰

Vi har verkligen njutit fullt ut, varit ute mycket och tagit vara på vädret, blir verkligen så jäkla glad av det och solen har värmt enda in i själen. Det är som att man har gått runt som en levande död i vinter som var 💁‍♀️😄 
Hundarna har fått stå ut med en energifylld matte som vill motionera typ hela tiden. 
Jag är ju som sagt i en bulkperiod just nu och ska ju äta mycket men allt som hör påsken till med godis och mat så har jag under dessa dagar kört morgoncardio med hundarna och lite extra på kvällen, inte haft någon vilodag heller utan tränat alla dagar med magisk energi 😍 Jag har inte ställt mig på vågen efter helgen men kläderna säger att jag nog har gått ner i vikt trots påskmat och godis. Vad beror detta på då? Kanske för mycket cardio, kanske har måltiderna varit sämre när jag har varit ledig, hoppat över mål, gått på hungerkänsla💁‍♀️ 

Vi hoppas att mina gains inte har tagit skada av detta, skönt ska det bli med rutiner igen, vi klarar oss inte utan dom 😄 
(null)

Påskafton firade vi med bröstpass på morgonen och sedan påskmiddag samt 30 års  kalas för min älskade kusin Sara 💜 
Brorsans barn var där och jag blev bortskämd med pussar och kramar som vanligt, hjärtat slår så hårt för dom. Vilka perfekta kids 💗 
(null)

Självklart lär faster hur man flexar 💁‍♀️👌
(null)

Den här tjejen 👆jag kommer alltid vara hennes största fan. Hon är så cool, hon är världens snällaste framförallt och det är så galet coolt enligt mig. Fasters Lotten ❤️ 
(null)

Dessutom älskar hon att pussas, precis som jag ❤️ Jaa man får inte nog! Så mycket kärlek 🙏 
Jag och Tom har också njutit av våran första ledighet tillsammans. Det vet vi ju att när man är nykära så vill man ju bara vara lediga och fastklistrade i varandra 😄 så mysigt har det varit, vi har tränat och jag har presenterat honom för släkten 🤭 Än är han kvar så inte helt förskräckt tydligen 🥰  (null)

(null)

Jag och Tom smider planer ska ni veta, som vi kommer att dela med oss av till er såklart 😍 Vi ska bland annat använda oss mer av youtubekanalen och där kommer ni få en bättre presentation av Tom och följa oss och våran träning tillsammans, han kommer att svara på frågor också så sitter ni på några så skriv! 

Han är en duktig atlet och riktigt kunnig så passa på 💋 
(null)

Snart kommer jag att meddela vilket team jag ska tävla för och mer träningsuppdateringar kommer. Vi kommer att bli bättre på att uppdatera bloggen nu när vi är 2 så fortsätt följa oss på våran resa och min resa mot wellness och scenen i höst. Tror ni jag har bra pepp nu eller? 👆 Han är allt jag kunde önska mig 🙏❤️ Han lägger hela sin själ åt att jag ska nå mina mål, hur jävla fint? Dessutom älskar han mig som jag är... kan inte förstå hur men det finns inga ord för min kärlek till honom ❤️ 

Vi hörs snart 💋